söndag, december 13, 2009

Idag är en sådan där dag


Idag är det glädje och frustration som hägrar på samma gång.

Glädje över att
  • jag har så fina vänner och familj
  • Oscar är klar med sin termin på högskolan, Hörru! Du har jobbat på så bra, jag är så stolt över dig!
  • juldagarna snart är här och att jag ska på Spaweekent med Oscars
  • jag har fått vara tillsammans med denna karl drygt ett år och vill fortsätta fylla på.
  • etc etc etc...
  • det finns så mycket saker att vara glad över.
Frustration över att
  • min termin inte är slut än och är så stressad inför allt kring det som är kvar att göra.
  • jag vill så mycket, vill julmysa och bara glida runt mellan glöggkvällar, lussebak, strutta runt på stan och finula ut vad jag vill ge till nära och kära, hemlig paketinslagning med ljus på bordet, tejp papper och snören. julrimma om jag kommer åt. Men nu kan jag inte hinna med allt jag vill.
  • över att jag inte förstår att allt inte hänger på mig...
  • jag är frustrerad...
glädje&frustration

Ja, idag är en sådan där dag...
Men
Kära Oscar, familj och vänner jag är så glad att ni finns hörrni! hör ni?
Tack för att ni finns och förgyller mina dagar, det gör ni speciellt när dom är som denna!


1 kommentar: