fredag, oktober 16, 2009

mysdag idag


Nu brinner brasan i vespisen samtidigt ljusen lite varstans i huset.
jag har fått mitt fina kaffe och den goda lilla chokladbiten med pärontouch..
min karl teologiar sig på Örebro Missionsskola, den där NOD-akademin och jag är hemma och läser psykologi.
märkte du vad jag ville få fram??
Min karl är och läser teologi på missionskolan.. i Örebro!
Jag bor i Örebro ^^
Alltså, han är här hos mig!
riktigt skönt,
tryggt...

Idag är en sådan där dag som är sådär mysig så man tänker tillbaka på annat mysigt som man minns
sådant som var så där lite extra..
mysigt
här anknutet till min episka stickning:


jag under min episka stickning,
sittandes i bästa fotöljen
-den som man vill bo i..



min karl omvirad av min episka stickning
Visst passar han bra i den?

By the way, stickningen är klar nu.
Det är bara det där lilla extra som saknas sen är hela kreationen klar för uppvisning...
Så.. nå, vad blev det?
En halsduk, falskärm eller handske?


fortsättning följer
..

hej för nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar